FANDOM

Witajcie w Leniuchowie - pierwszy odcinek serialu Leniuchowo.

FabułaEdytuj

Burmistrz rozmawia z Panną Pracusińską, w rozmowie chwali się, że przyjedzie do niego jego siostrzenica - Stephanie. Bessie daje burmistrzowi rady jak postępować z dziećmi, gdyż uważa, że nie ma on o nich pojęcia. Milford wychodzi po Stephanie, z którą się wita, pokazuje jej też swój dom. Stephanie jest nieco rozczarowana tym, że w Leniuchowie nikt się nie bawi na dworze. Mimo wszystko postanawia poszukać dzieci do zabawy, spotyka Ziggy'ego, który po rozmowie z nią zaprowadza ją do Pixela, który jest na początku trochę zauroczony Stephanie. Krewna Milforda postanawia dzieciom pokazać jak się bawi na dworze, okazuje się, że dzieciaki nie znają żadnych zabaw. Przychodzi Robbie i przekupstwem namawia dzieci do lenistwa (Pixelowi daje nową grę, Stingy'emu, że to była jego gra; Ziggy'emu wręcza słodycze, Trixie daje piłkę by zbiła szybę. Po tym wydarzeniu Stephanie jest smutna, co widzi jej wujek, który postanawia jej pomóc, daje dziewczynie tubę i list, który wysyła do Sportacusa, który przybywa i w brawurowym stylu pokazuje co potrafi, ratuje m.in. burmistrza i Trixie. Od tej pory Sportacus postanawia zamieszkać w Leniuchowie, a dzieci skończyć z leniwym trybem życia.

Śpiewane piosenkiEdytuj

  • Czy ktoś zna (Stephanie)
  • Co to smutek czy wiesz? (Stephanie)
  • Bing Bang (Stephanie)