FANDOM

Stephanie
StephanieIllustration
Imię Stephanie
Nazwisko Dobrowolska
Kolor ulubiony Różowy
Wygląd Dziewczyna z różowymi włosami, często nosi sukienkę w pasy oraz szaro - różowe adidasy.
Przyjaciele Różowe włosy, czarną przepaskę oraz bransoletki na lewej ręce.
Wróg Robbie Zgniłek

Stephanie Meanswell (znana na Islandii jako Solla)- postać fikcyjna, dziewczyna. Jest bohaterką pierwszoplanową w serialu Leniuchowo.

Opis postaciEdytuj

Stephanie jest słodką, optymistyczną 9 letnią dziewczynką. Jest sympatyczna i ciekawa. Jest również utalentowaną tancerką. Ponieważ nie wychowywała się w Leniuchowie nie ma niezdrowych nawyków,jak inne dzieci w serialu. Próbuje namówić przyjaciół do aktywnego spędzania czasu. Stephanie jest pozytywnie nastawiona do świata, uprzejma oraz uczy się na błędach. Życie traktuje jak wielką przygodę. Kiedy ma jakiś problem - trzyma się swojego motta: "Zawsze jest wyjście" (w serialu przetłumaczone jako "Zrobić się da" z powodu piosenki).Dziewczyna jest bardzo zakochana w Pixelu.Wyznaję mu miłość.W odcinku 18 serii 4 pocałują się.

Wygląd zewnętrznyEdytuj

Stephanie zwykle ubiera się w różową sukienkę, białe rajstopy, różowe skarpetki, biało-różowe tenisówki i różową opaskę na włosy. Jej ubiór od czasu do czasu się zmienia. Na przykład, w odcinkach "Cyfrowe Leniuchowo" i "Książeczka Energii", założyła różowe leginsy do jej tradycyjnego stroju. W niektórych odcinkach zakładała również bluzę i inne rzeczy, ale jej ubrania były zawsze różowe (z wyjątkiem kilku ubrań). Jej włosy są farbowane na różowo i są w stylu klasyczny bob. Często nosi również różową torebkę, w której trzyma swój pamiętnik.