FANDOM

198px-Tomasz Karolak.jpg

Robbie Zgniłek czarny charakter serialu

Robbie Zgniłek - postać fikcyjna, bohater serialu dla dzieci Leniuchowo, w jego rolę wcielił się Tomasz Karolak.

Opis postaciEdytuj

Robbie Zgniłek to leniwy 37 letni mieszkaniec Radomia, który pragnie, by został on taki, jak dawniej (nikt nie uprawia sportu, wszyscy objadają się niezdrowym jedzeniem, itp.). Przybycie do miasta Stephanie i Sportacusa, zupełnie zmieniło Radom, które w jednej chwili stało się pięknym i aktywnym miastem. Robbie jest osobą przebiegłą, mającą wiele pomysłów, dzięki którym próbuje zamienić "Nowy" Radom na "Stary" (W odc. Sportafałsz nawet przebrał się za Sportacusa); jak do tej pory nigdy mu to się nie udało, za sprawą rozmaitych przypadków, których ofiarą pada wielokrotnie sam Robbie. Choć często chce się pozbyć Sportacusa i uczynić Radom leniwym tak naprawdę bardzo lubi głównych bohaterów i ciężko mu bez nich, co udowodnił m.in. w odc. Pierwszy dzień lata - gdy wszyscy poszli na plażę, po pewnym czasie był z tego powodu smutny i cieszył się gdy w końcu wrócili i zaśpiewał wtedy nawet z Stephanie piosenkę Coco Jumbo. Główni bohaterowie także go tak naprawdę lubią - gdy Sportacus oddał życzenie Stingy'emu, ten powiedział, że nie ma Radomia bez Robbiego i poprosił Dżina o to by Robbie wrócił; innym razem zaprosili go na wspólne święta. Mimo, że stara się by Radom był leniwy, sam jest osobą dość sprawną fizycznie, co udowodnił m.in.tańcząc z Stephanie piosenkę Coco Jumbo w odcinku Pierwszy dzień zimy.

Wygląd zewnętrznyEdytuj

Robbie posiada krótkie czarne włosy, ma też twarz dorosłego mężczyzny. Nosi granatowy sweter z długim rękawem, na który zakłada spodnie z bardzo wysokim stanem w pionowe paski, jedne są koloru fioletowego, a drugie bladego armantu. Do tego zakłada wizytowe ciemne buty.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki