FANDOM

Robbie zgniłek

Robbie Zgniłek czarny charakter serialu

Robbie Zgniłek - postać fikcyjna, bohater serialu dla dzieci Leniuchowo, w jego rolę wcielił się Stefán Karl Stefánsson.

Opis postaciEdytuj

Robbie Zgniłek to leniwy mieszkaniec Leniuchowa, który pragnie, by zostało ono takie, jak dawniej (nikt nie uprawia sportu, wszyscy objadają się niezdrowym jedzeniem, itp.). Przybycie do miasta Stephanie i Sportacusa, zupełnie zmieniło Leniuchowo, które w jednej chwili stało się pięknym i aktywnym miastem. Robbie jest osobą bardzo przebiegłą, mającą wiele pomysłów, dzięki którym próbuje zamienić "Nowe" Leniuchowo na "Stare" (W odc. Sportafałsz nawet przebrał się za Sportacusa); jak do tej pory nigdy mu to się nie udało, za sprawą rozmaitych przypadków, których ofiarą pada wielokrotnie sam Robbie. Choć często chce się pozbyć Sportacusa i uczynić Leniuchowo leniwym tak naprawdę bardzo lubi głównych bohaterów i ciężko mu bez nich, co udowodnił m.in. w odc. Pierwszy dzień lata - gdy wszyscy poszli na plażę, po pewnym czasie był z tego powodu smutny i cieszył się gdy w końcu wrócili i zaśpiewał wtedy nawet ze Stephanie piosenkę Bing Bang. Główni bohaterowie także go tak naprawdę lubią - gdy Sportacus oddał życzenie Stingy'emu, ten powiedział, że nie ma Leniuhowa bez Robbiego i poprosił Dżina o to by Robbie wrócił; innym razem zaprosili go na wspólne święta.

Wygląd zewnętrznyEdytuj

Robbie posiada krótkie czarne włosy, ma też twarz dorosłego mężczyzny. Nosi granatowy sweter z długim rękawem, na który zakłada spodnie z bardzo wysokim stanem w pionowe paski, jedne są koloru fioletowego, a drugie bladego armantu. Do tego zakłada wizytowe ciemne buty.