FANDOM

Robbie zgniłek

Robbie Zgniłek czarny charakter serialu

Robbie Zgniłek - postać fikcyjna, bohater serialu dla dzieci Leniuchowo, w jego rolę wcielił się Tomasz Karolak.

Opis postaciEdytuj

Robbie Zgniłek to leniwy mieszkaniec Leniuchowa.Ma 43 lata.Urodzony w 1975 roku.Bardzo pragnie, by Leniuchowo zostało takie, jak dawniej (nikt nie uprawia sportu, wszyscy objadają się niezdrowym jedzeniem, itp.). Przybycie do miasta Stephanie i Sportacusa, zupełnie zmieniło Leniuchowo, które w jednej chwili stało się pięknym i aktywnym miastem. Robbie jest osobą bardzo przebiegłą, mającą wiele pomysłów, dzięki którym próbuje zamienić "Nowe" Leniuchowo na "Stare" (W odc. Sportafałsz nawet przebrał się za Sportacusa); jak do tej pory nigdy mu to się nie udało, za sprawą rozmaitych przypadków, których ofiarą pada wielokrotnie sam Robbie. Choć często chce się pozbyć Sportacusa i uczynić Leniuchowo leniwym tak naprawdę bardzo lubi głównych bohaterów i ciężko mu bez nich, co udowodnił m.in. w odc. Pierwszy dzień lata - gdy wszyscy poszli na plażę, po pewnym czasie był z tego powodu smutny i cieszył się gdy w końcu wrócili i Stephanie zaproponowała mu żeby zaśpiewał z nią piosenkę Bing Bang. Główni bohaterowie także go tak naprawdę lubią - gdy Sportacus oddał życzenie Stingy'emu, ten powiedział, że nie ma Leniuchowa bez Robbiego i poprosił Dżina o to by Robbie wrócił; innym razem mieszkańcy tego miasta zaprosili go na wspólne święta.W Sezonie 5 Robbie postanawia się wyprowadzić z Leniuchowa,gdyż denerwują go hałasujące na dworze dzieci i Sportacus.

Wygląd zewnętrznyEdytuj

Robbie posiada krótkie czarne włosy, ma też twarz dorosłego mężczyzny. Nosi granatowy sweter z długim rękawem, na który zakłada spodnie z bardzo wysokim stanem w pionowe paski, jedne są koloru fioletowego, a drugie bladego armantu. Do tego zakłada wizytowe ciemne buty.