FANDOM

Doktor Zgniłeksztain - drugi odcinek serialu dla dzieci Leniuchowo.

FabułaEdytuj

Stephanie, Stingy i Ziggy pracują w ogródku. Podczas prac Ziggy chce się upodobnić do Sportacusa, który mówi mu, że jedyny sposób na to to jedzenie marchwi. Całą rozmowę podsłuchuje Robbie, który po kryjomu nakrapia farbą rośliny i dzieci, by myślały, że są chore. Gdy Ziggy gorzej się poczuł, Stephanie zapytała go czy nie potrzebuje lekarza, i wówczas zjawił się Robbie w lekarskim fartuchu podając się za dr Zgniłeksztaina, który powiedział dzieciom, że chorują na Pryszczowarzywnicę. W czasie swojego przemówienia mówił, że przyczyną choroby są warzywa i nadmiar ruchu, czego zakazał, ponadto kazał się Sportacusowi wynieść z Leniuchowa. Ziggy odkrył, że wysypka jest sztuczna. Sportacus postanawia wyjaśnić sprawę, żeby uratować Leniuchowo, w tym celu wysyła do dzieci listy. Robbie po kryjomu dostaje się na pokład sterowca Sportacusa, w celu zniszczenia sportowych słodyczy, jednak nie potrafiąc sterować (w sterowcu wszystko sterowane jest na odpowiednie ruchy) wpadł w panikę. Sportacus chcąc go uratować poprosił Ziggy'ego, by pomógł mu ktoś silny, więc Ziggy zjadł marchew i pobiegł po resztę dzieci dając im sportowe słodycze. Głównemu bohaterowi Leniuchowa udało się uratować Robbiego, który tradycyjnie przegrał.

GaleriaEdytuj